جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
چگونه windows7 را ايمن تر نماييم (3)
-(0 Body) 
چگونه windows7 را ايمن تر نماييم (3)
Visitor 281
Category: دنياي فن آوري

قدم 8
 

اگر در منزل کودکاني داشته باشيد، ممکن است بخواهيد ويژگي Family Safety يا سيستم جديد کنترل هاي والدين (Parental Control) در Windows7 را فعال کنيد. اين مولفه به همراه تعداد ديگري از ويژگي هاي ويندوز نظير Mail، Messnger (جانشين Outlook Express و Movie Maker، Photo Gallery، Windows Mail) ديگر بر روي DVD ويندوز ارائه نمي شوند، بنابراين شما بايد ابتدا آن را بارگذاري نموده و سپس نصب کنيد. براي انجام اين کار، به منوي Start رفته، عبارت Live را در فيلد جستجو تايپ کرده و سپس بر روي لينک Go online to get windows Live Essentials کليک نماييد. به اين ترتيب يک پنجره مرورگر وب با صفحه download. Live. Com باز خواهد شد. بر روي Download کليک نموده و اگر از شما پرسيده شد، گزينه اجراي برنامه Setup را انتخاب کنيد. سپس، Windows live Installer ظاهر خواهد شد (ممکن است يکي دو دقيقه منتظر بمانيد، پس صبور باشيد)

قدم 9
 

Windows live Installer پس از بارگذاري خود تمام برنامه هايي که قادر به نصب آنها مي باشد را فهرست خواهد کرد. گزينه Family Safety و هر مولفه ديگري که مايل به نصب آن هستيد را فعال کنيد. براي شروع فرايند نصب بر روي Install کليک نماييد. هنگامي که فرايند Setup به اتمام رسيد، مي توانيد کنترل هاي والدين را با رفتن به منوي Start، تايپ عبارت Family در فيلد جستجو و سپس کليک بر روي لينک Family safety اجرا کنيد. سپس با Windows Live ID خود Sign- in نموده (اگر اين ID را در اختيار نداريد، بر روي Sign up کليک نماييد) حالا حساب هاي کاربري ويندوز که مي خواهيد مورد نظارت قرار گرفته و يا محدود شوند را انتخاب کنيد. اگر هنوز براي کودکان خود يک حساب کاربري ايجاد نکرده ايد، براي ايجاد آن بر روي Create a new standard Windows account کليک نماييد. حساب کاربري مورد نظر را انتخاب کرده، بر روي Save کليک نموده، به کار خود با ويزارد ادامه داده و تنظيمات پيش فرض آن را بپذيرد.

قدم 10
 

ممکن است تمام اين ملزومات بارگذاري و Login وب براي شما يک دردسر واقعي به نظر برسد، اما پس از آنکه همه چيز را راه اندازي کرديد، اجر زحمات خود را خواهيد گرفت. مرورگر وب خود را به آدرس http:// familysafet.live.com هدايت کنيد. در اينجا Sing-in نماييد تا حساب هاي کاربري هريک از اعضاي خانواده خود که در حال نظارت بر آن هستيد را مشاهده کنيد. کليک بر روي گزينه View Activity Report، کارهايي که آنها بر روي PC انجام داده اند را نمايش خواهد داد. در حاليکه انتخاب Web Filtering به شما در کنترل سايت هايي که کودکان شما مي توانند به آنها دسترسي داشته باشند، کمک خواهد کرد (مثلاً شما مي توانيد يک سايت بخصوص را بعنوان تنبيه براي چند روز مسدود نماييد). ممکن است شما در محل کار خود و يا يک مسافرت دور باشيد، ولي مادامي که بتوانيد به يک مرورگر وب دسترسي پيدا کنيد، دقيقاً خواهيد ديد که کودکان شما بر روي کامپيوترتان چه کاري انجام مي دهند.

قدم 11
 

اگر Windows Live Mail را نصب کرده ايد، اين مولفه نيز داراي بعضي تنظيمات امنيتي مفيد است. برنامه را اجرا کرده، کليد Alt را فشار داده بر روي منوي Tools کليک نموده و نهايتاً گزينه Safety Options را انتخاب کنيد. بطور پيش فرض Windows live Mail تنها آشکارترين Mail هاي Spem را به فولدر Junk انتقال مي دهد. اگر ترجيح مي دهيدکه تعداد بيشتري از اينگونه پيام هاي مزاحم به دام بيفتند، گزينه High را انتخاب کنيد، اما مراقب باشيد زيرا ممکن است eMail هاي معتبر شما نيز با اين تنظيم گرفتار شوند. بطور متناوب به فولدر Junk خود سرکشي کرده و پيام هايي که به طور نادرست به آنجا فرستاده شده اند را نجات دهيد. بر روي برگه Internatinal کليک نموده و اگر مطمئن هستيد که هرگز يکeMail را از کشو بخصوص و يا با يک زبان معين (مثلاً چيني) دريافت نخواهيد کرد، آنها را در اين بخش مسدود نموده و به اين ترتيب تعداد Spam هاي خود را کاهش دهيد. سپس به برگه Phishing رفته، گزينه Move Phishing eMail to the junk email folder را فعال کنيد. به اين ترتيب در آينده Spam هاي آنلاين مستقيماً به فولدر Junk هدايت خواهند شد.
منبع: بزرگراه رايانه 127
ادامه دارد...
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image