جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
شيوه رديابي دستي تروجان هاي مخفي درون کامپيوتر
-(6 Body) 
شيوه رديابي دستي تروجان هاي مخفي درون کامپيوتر
Visitor 443
Category: دنياي فن آوري
شما هم نگران اين هستيد که علي رغم استفاده از برنامه هاي امنيتي ممکن است تروجان، ويروس يا کي لاگري روي سيستم تان مخفي شده باشد و در حال جمع آوري و ارسال اطلاعات تان براي هکرها باشد؟ خب، اگر شما هم جزو گروهي هستيد که در چنين موقعيتي هستند، بهتر است با همراهي ما در اين مقاله کوتاه، نگراني را از خود دور کنيد.
تنها کافي است با کمک نرم افزار امنيتي با نام Process Revealer به مقابله با اين مخفي کاري ها رفته و همه فرآيند ها و پردازش هاي مخفي درون سيستم تان را پيدا کنيد.

شيوه رديابي دستي تروجان هاي مخفي درون کامپيوتر

نسخه رايگان Process Revealer، يک برنامه آشکار ساز پروسه هاي مخفي سيستم است که فرآيندهايي را که از برنامه هاي عادي مانند ويندوز تسک منيجر مخفي مي مانند، کشف کرده و به نمايش مي گذارد. اين برنامه جزئيات کاملي را در خصوص هر پروسه در حال اجرا بر روي کامپيوتر شما فراهم آورده و به شما کمک مي کند که بفهميد اين فرآيند متعلق به يک برنامه بدانديش و خرابکار است يا خير. برنامه هايي که در سيستم به صورت مخفي اجرا مي شوند و در ويندوز تسک منيجر ممکن است ديده نشوند، در اين برنامه به صورت خودکار مشخص شده و قرمز رنگ مي شوند تا شما به راحتي بتوانيد آنها را تشخيص دهيد. آنگاه تنها با يک کليک از درون برنامه Process Revealer مي توانيد آن پروسه را حذف کرده و از شر آن خلاص شويد.
منبع:نگهبان
ارسال توسط کاربر محترم سايت : king007
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image