جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
Lookout Mobile Security: محافظ از اندرويد در مقابل بد افزارها
-(0 Body) 
Lookout Mobile Security: محافظ از اندرويد در مقابل بد افزارها
Visitor 333
Category: دنياي فن آوري
هنوز بر سر اينکه موبايل ها و به خصوص اسمارت فون ها به نرم افزارهاي امنيتي نياز دارند يا خير ميان کارشناسان امنيت بحث و اختلاف نظر است و نمي توان با قاطعيت اعلام نتيجه کرد. اما سيستم عامل اندرويد امروزه هدف بسياري از بدافزارهاي آسيب زننده و خطرناک قرار گرفته است . بنابراين يک اپليکيشن ضد بدافزار چيزي است که تقريبا همه دارندگان تلفن هاي اندرويدي بايد بر روي دستگاه هاي شان نصب کنند. يکي از بهترين برنامه هاي ضد بدافزار براي اين سيستم عامل، Lookout Mobile Security است.

Lookout Mobile Security: محافظ از اندرويد در مقابل بد افزارها

Lookout Mobile Security يا ديده بان امنيت موبايل، در نسخه هاي رايگان و غير رايگان عرضه مي گردد و شما بسته به نيازتان مي توانيد به استفاده از آن بپردازيد. با استفاده از اين برنامه مي توانيد به جستجو و بلاک کردن بد افزارها درون تلفن همراه هوشمند اندرويدي تان بپردازيد. اين اپليکيشن نه تنها بدافزارهاي معمول حال حاضر را شناسايي مي کند، بلکه مي تواند در مقابل بدافزارهاي جديد هم که شناسايي مي شوند عکس العمل نشان دهد. همچنين بدافزارهايي را که مي خواهند هنگام انتقال اطلاعات از کامپيوتر به موبايل منتقل شوند، مسدود مي کند.
يکي ديگر از قابليت هاي مهم و کاربردي اين اپليکيشن، کمک به شما در موقعيت يابي از راه دور موبايل تان است. اين امکان گاهي اوقات براي يافتن موبايل گم شده يا به سرقت رفته بسيار مفيد و پرکاربرد خواهد بود. اين کار از طريق سايت اين اپليکيشن انجام مي شود. اگر هم موبايل تان روي Silent باشد، مي توانيد زنگ آن را با شدت زيادي به صدا در آوريد تا بتوانيد آن را بيابيد
منبع:نگهبان
ارسال توسط کاربر محترم سايت :king007
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image