جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
هم انديشي نقد و بررسي فناوري نانو برگزار شد
-(0 Body) 
هم انديشي نقد و بررسي فناوري نانو برگزار شد
Visitor 270
Category: دنياي فن آوري
نخستين هم انديشي نقد و بررسي نانو و برنامه هاي توسعه منابع انساني با حضور 50 تن از متخصصين و اعضاي هيئت علمي عصر روز گذشته در محل پارك فناوري پرديس برگزار شد.
در نخستين هم انديشي نقد و بررسي نانو كه روز گذشته برگزار شد، موضوعات توسعه منابع انساني، برگزاري جشنواره انتخاب برترين‌ها در حوزه نانو و روابط بين‌الملل مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
رضا سجادي دبير ستاد نانو فناوري رياست جمهوري در نخستين هم انديشي نقد و بررسي نانو با اشاره به اينكه در فناوري نانو بايد به جايي برسيم كه حضور خود را از گذشته در عرصه جهاني پر رنگ‌تر كنيم، گفت:فشارهاي سياسي شرق و غرب بر كشورها و به ويزه كشور ما اين هدف را دنبال مي‌كند كه به فناوريهاي نانو دست پيدا نكنيم، زيرا اين فناوري داراي ارزش افزوده زيادي است و اقتصاد جهاني در آينده مبتني بر اين فناوري ها خواهد بود.
دبير ستاد فناوري نانو ادامه داد: ملي بودن اين مسئله لازمه حركت همه جانبه براي دستيابي به فناوري نانو است از جمله مهمترين اقدامات اين حوزه شايسته سالاري با ملاكهاي علمي در حوزه نانو است.
وي ادامه داد: در ستاد سعي شده فعاليتها به طور جامع ديده شود و از اين رو از مرحله آ موزش و نيروي انساني تا بازار در حد امكان و امكانات لازم پيش بيني شود تا زنجيره تلاش انديشمندان به بار نشسته و بر زندگي مردم تاثير گذار باشد.
منبع:خبرگزارى فارس

معرفي سايت مرتبط با اين مقاله
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image