جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
تلفن همراه، به سبک پورشه با طعم بلک بري!
-(2 Body) 
تلفن همراه، به سبک پورشه با طعم بلک بري!
Visitor 408
Category: دنياي فن آوري
شرکت خودروسازي PORSCHE را همه مي شناسيم. شرکتي که بعضي از منتقدان، دپارتمان طراحي آن را تنبل ترين دپارتمان طراحي در بين شرکت هاي خودروسازي دنيا مي دانند. اما درکنار اين دپارتمان طراحي، استديو پورشه ديزاين قرار گرفته. استديو اي که به نظر هيچ ميانه اي باتنبلي ندارد.
اين استوديو پيش از اين دست به طراحي وسايل بسياري زده بود. از طراحي ساعت و عينک و چمدان گرفته تا طراحي قايق. اما دست پخت آخر پورشه ديزاين با طعم بلک بري به نظر شباهتي به شام آخر ندارد. اين يک شروع است براي شرکتي که پا در دنياي جديدي گذاشته است.

تلفن همراه، به سبک پورشه با طعم بلک بري!

P'9981 اسمارت فوني با صفحه لمسي است که در جلو يک صفحه کليد QWERTY، در پشت يک دوربين 5 مگاپيکسلي با توانايي ضبط تصاوير با کيفيت HD و در درون از 8 گيگابايت حافظه داخلي به همراه يک پردازنده 1.2 گيگاهرتزي بهره مي برد. قاب جلويي آن از جنس استيل ضد زنگ است و پشت آن با چرم پوشيده شده.

تلفن همراه، به سبک پورشه با طعم بلک بري!

تجربه کار با يک گوشي که پورشه آن را طراحي کرده، با سيستم عامل بلک بري 7 مي تواند جالب باشد، اما بهاي اين تجربه خاص احتمالا چيزي در حدود 2 هزار دلار برايتان آب خواهد خورد. و بايد منتظر بمانيم تا ببينيم شرکت بلک بري چه زماني آن را وارد بازار مي کند.
منبع:برترين ها
ارسال توسط کاربر محترم سايت :king007
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image