جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
دانلود فونت نستعليق
-(8 Body) 
دانلود فونت نستعليق
Visitor 1163
Category: دنياي فن آوري
آفتاب: استقبال مردم از عرضه آزاد فونت نستعليق، از حد تصور فراتر رفته و تقريبا تاکنون 10 هزار دانلود از آن انجام شده است.
دکتر "بهروز مينايي"، معاون فني دبيرخانه شوراي عالي اطلاع‌رساني، اظهار داشت: "عرضه آزاد فونت نستعليق از سوي شوراي عالي اطلاع رساني از زمان راه‌اندازي تاکنون با استقبال گسترده‌اي از سوي مردم مواجه شده و تا سطح 10 هزار دانلود از اين فونت انجام شده است."
وي افزود، در اين محيط فروم نظرخواهي نيز به منظور دريافت نظرات و پيشنهادات استفاده کننده در خصوص مشکلات و موارد ضروري استفاده از اين فونت در نظر گرفته شده است.
مينايي، تصريح کرد، فونت نستعليق ارائه شده در حال حاضر نسخه نخست آن بوده و استقبال نيز فوق تصور بوده است و در موارد مختلف از آن استفاده مي‌شود.
وي گفت: "گرچه برخي از شرکت‌هاي مرتبط در اين زمينه از اين موضوع ابراز نارضايتي مي‌کنند و انتشار آن را مخالف رعايت حقوق بخش خصوصي مي‌دانند، اما انجام اين کار با اعلام فراخوان از بخش خصوصي صورت گرفت."
مينايي، خاطرنشان کرد در جريان مناقصه برگزار شده، بهترين شرکت از لحاظ نرخ، انتخاب و اين پروژه توسط بخش خصوصي انجام شد.
معاون فني دبيرخانه شوراي عالي اطلاع‌رساني در پايان يادآورشد: "حتي با مذاکرات صورت گرفته با شرکت‌هاي خصوصي فعال در اين عرصه، آن‌ها انجام اين پروژه را غيرممکن اعلام کردند."

معرفي سايت مرتبط با اين مقاله
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image