جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
طراحي جديد Gmail لو رفت
-(3 Body) 
طراحي جديد Gmail لو رفت
Visitor 355
Category: دنياي فن آوري
بر اساس گزارش digitaltrends در اين ويدئو که به صورت اتفاقي توسط يکي از کاربران يوتيوب مشاهده و دانلود شده و سپس بار ديگر بر روي يوتيوب قرار گرفته است، جيسون کورنول، يکي از اعضاي تيم طراحي گوگل مي گويد: "طي اين مدت به سختي مشغول کار بوديم تا چهره اي جديد براي Gmail ارائه کنيم. ما به کلي طراحي Gmail را تغيير داده‌ايم."
تغييرات ايجاد شده در Gmail در نگاه اول کوچک به نظر مي رسد اما طرح جديد انعطاف پذيري را در آن بسيار بالا برده و چهره اي شبيه به گوگل پلاس به آن داده است. هنوز مشخص نشده است که آيا اين تغييرات همزمان با ادغام Gmail با گوگل پلاس اعمال خواهد شد يا پيش از آن.

تغييرات اصلي در طرح جديد:
 

انعطاف پذيري:
 

در طرح جديد، Gmail به صورت اتوماتيک با اندازه پنجره مرورگر شما تنظيم مي شود. همچنين شما مي توانيد با تغيير اندازه مرورگر خود، اندازه صفحه Gmail را تنظيم کنيد. علاوه بر اين با استفاده از تنظيماتي که با کليک بر روي چرخ دنده سمت راست بالاي صفحه نمايش داده مي شود، مي توان نحوه نمايش ليست ايميل ها را تغيير داد. بدون شک کساني که از نت بوک استفاده مي کنند از اين تغيير بسيار خوشحال خواهند شد. همچنين در طرح جديد کاربر مي تواند در ستون سمت چپ، فضاي اختصاص داده شده به برچسب ها و بخش مربوط به چت را به دلخواه تغيير دهد.

طراحي جديد Gmail لو رفت

طرح پس زمينه:
 

اين امکان فراهم شده است که کاربر بتوانند به راحتي پس زمينه صفحه خود در Gmail را با تصاوير کيفيت بالاي مختلف تغيير دهد.

طراحي جديد Gmail لو رفت

ايميل ها:
 

نحوه نمايش ايميل ها نيز تغيير کرده است. اين تغيير بسيار شبيه به طرحي است که فيس بوک در بخش ايميل هاي خود پياده کرده است. در طرح جديد Gmail، ايميل هاي که در آن ها چندين بار از سوي شما و فرستنده پاسخي رد و بدل شده زير هم نمايش داده مي شوند، درست مثل کامنت هايي که به يک پست وب سايت داده مي شوند. علاوه بر اين، در تغييري ديگر که باز هم شبيه به ايميل فيس بوک است، در هر ايميل، عکسي کوچک از فرستنده در سمت چپ آن نمايش داده مي شود.

طراحي جديد Gmail لو رفت

جستجو:
 

يکي از مشکلات اساسي در Gmail مشکل دسترسي به جستجوي آن بود. اکنون با اضافه شدن يک منوي drop down بخش جستجو به راحتي و با شکل و شمايلي جديد در دسترس کاربر خواهد بود.

طراحي جديد Gmail لو رفت

تبليغات:
 

البته نکته اي که در ويدئو به آن اشاره نشده است مکان جديد در نظر گرفته شده براي تبليغات در اين طرح است. علاوه بر ستون سمت راست، مکاني نيز در پايين صفحه ايميل براي تبليغات در نظر گرفته شده است.
 

 

طراحي جديد Gmail لو رفت

منبع:برترين ها
ارسال توسط کاربر محترم سايت :king007
Add Comments
Name:
Email:  
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image