جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
MG: شواليه اي در خيابان
-(1 Body) 
MG: شواليه اي در خيابان
Visitor 397
Category: دنياي فن آوري
اين خودروي وارداتي نيمه لوکس قيمتش در کنار ديگر خودروهاي وارداتي در اين رده کمي قابل تحمل تر است و خريداراني که دنبال يک خودروي نسبتا جذاب با امکانات معقول که توانايي رقابت با اکثر مدل هاي خاص بازار را دارد، مي تواند روي اين محصول حساب کنند.

MG: شواليه اي در خيابان

ظاهر خارجي
اين خودرو يک سدان نيمه لوکس شهري است که از نظر طراحي حتي براي خانواده هاي پرجمعيت هم مناسب است. فرم منحصر به فرد چراغ هاي جلوکه ازدو قسمت مدور تشکيل شده به همراه جلوپنجره يک تکه تمام استيل و کاپوت عضلاني سبب شده طراحي بخش جلويش شبيه خودروهايي که هر روز با آنها سر و کار اريم نباشد. اما بخش عقبي خودرو به اندازه جلويش جذابيت ندارد و فرم سپر و چراغ ها نسبتا ساده است و به وضوح ردپاي طراحي و تاثيرگرفتناز لوکس هاي ديگر بازار در آن مشهود است. ولي شمايل گرد و درب صندوق نسبتا کوچک آن باعث شده هارموني خاصي در طراحي کلي آن به وجود آيد. ضمن اينکه در MG از خطوط بدنه خاص و قوي که خودرو را عضلاني نشان دهد آنچنان خبري نيست.
فني
به کمک موتوري با حجمي در حدود 1800 سي سي مجهز به توربو چارجر و اينتر کولر توانايي توليد حداکثر قدرت 160 اسب بخار را دارد که با اين قدرت مي توانيد حداکثر سرعت 205 کيلومتر بر ساعت را با MG تجربه کنيد. وظيفه انتقال قدرت به چرخ ها هم برعهده گيربکسي پنج دنده اتوماتيک مجهز به تيپ ترونيک است. ضمن اينکه شتاب MG به گونه اي است که 8/10 ثانيه زمان لازم است تا از حالت سکون به سرعت 100 کيلومتر در ساعت برسد.

MG: شواليه اي در خيابان

ايمني
اگر بگوييم اين محصول کلکسيوني از تجهيزات ايمني است دروغ نگفته ايم، چراکه در طراحي بدنه آن اصول امنيتي در حد عالي رعايت شده. اين شواليه علاوه بر اين به تکنولوژي هايي چون سيستم کنترل جلوگيري از لغزش SCS، سيستم اتوماتيک کنترل ديناميکي DSC، سيستم ترمز ضدقفل ABS، سيستم توزيع الکتريکي نيروي ترمز، سيستم هوشمند کنترل ترمزها در سر پيچ، سيستم الکترونيکي تقويت ترمزها، سيستم هوشمند تميزکننده ديسک ترمز و سيستم ضدسرقت خودرو مجهز است. همچنين صندلي هاي ضدلغزش و سيستم نشان دهنده فشار باد لاستيک ها به همراه ش عدد کيسه هوا به صورت دو عدد در جلو و چهار عدد در طرفين وظيفه محافظت جان سرنشينان را برعهده دارند.

MG: شواليه اي در خيابان

نکات مثبت
ايمني فوق العاده بالا و قيمت مناسب در مقايسه با رقبا
نکات منفي
در طراحي کلي آن ردپاي خودروهاي ديگر ديده مي شود
قيمت:
45 ميليون تومان
رقبا:
کيا اپتيما، کيا سراتو و ماکسيما اتومات
منبع:برترين ها
ارسال توسط کاربر محترم سايت :king007
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image