جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
ساخت رگهاي خوني با استفاده از سلولهاي بنيادين
-(1 Body) 
ساخت رگهاي خوني با استفاده از سلولهاي بنيادين
Visitor 175
Category: دنياي فن آوري
ابداع شيوه اي نوين براي تسريع و تقويت سلولهاي خوني با استفاده از سلولهاي بنيادين مي تواند به افزايش تاثيرگذاري درمانهاي سلولي براي بيماران ديابتي و قلبي منجر شود.
به گزارش خبرگزاري مهر، روش جديد و موثري براي توليد آنچه که به نظر مي رسد گونه اي منحصربفرد از سلول هاي بنيادين باشد، به زودي براي درمان بيماري هايي نظير کمبود جريان خود در بيماران مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
دانشمندان در ماساچوست و فلوريداي آمريکا براي تحقق ايده خود، شيوه اي جديد را براي وارد کردن سلول هاي بنيادين جنيني به اشکال بالغ تر چنين سلول هايي ابداع کرده اند که از قابليت قابل توجهي براي ساخت رگ هاي خوني برخوردار هستند.
اين شکل جديد از سلول هاي بنيادين به پزشکان و متخصصان کمک مي کند تا به احياء بافت ها در حيواناتي که دچار حملات قلبي يا آسيب هاي چشمي ناشي از ابتلا به ديابت شده اند، بپردازند.
بر اساس گزارش تکنولوژي ريويو، آميش راوال از متخصصان قلب و عروق در دانشگاه ويسکانسين مديسون آمريکا گفت: اين يک دستاورد ارزشمند است که ممکن است به يافتن شيوه هاي درماني نوين براي طيف گسترده اي از اختلالات مربوط به رگ هاي خوني منجر شود..
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image