جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
چگونه Page Rank سايت خودمان را در موتورهاي جستجو حفظ کنيم؟
-(0 Body) 
چگونه Page Rank سايت خودمان را در موتورهاي جستجو حفظ کنيم؟
Visitor 193
Category: دنياي فن آوري
مقالات زيادي در زمينه روشهاي بالا بردن رتبه سايت در موتورهاي جستو نوشته شده است. اما شايد بد نباشد که اينبار نگاهي داشته باشيم به روشهائي که از کاهش رتبه سايت ما در موتورهاي جستجو و بخصوص گوگل جلوگيري مي‌کند.
همانطور که مي‌دانيد، سيستم رتبه بندي گوگل در دوره‌هاي زماني خاصي مجددا سايتهاي موجود را رتبه‌بندي مي‌کند و سايتهاي زيادي در اين ميان با کاهش رتبه مواجه مي‌شوند. در اين مقاله سعي خواهم کرد که بر روي روشهاي جلوگيري از اين کاهش رتبه صخبت کنم.

1- تنوع در لينک ورودي:

يکي از بهترين مکانهائي که مشتريان مي‌توانند سايت شما را پيدا کنند موتورهاي حستحو هستند. اما شما نبايد فقط به اين بسنده کنيد. شما بايستي سعي نمائيد اينک سايتتان را در سايتهاي ديگران منتشر کنيد. فراموش نکيند که يکي از پارامترهائي که در تعيين رتبه سايت شما موثر است، ميزان لينکهائي است که سايتهاي ديگر به سايت شما داده‌اند. با معرفي سايت شما در ديگر سايتها علاوه بر اينکه بازديدکنندگان جديدي از آن سايتها به سراغ سايت شما خواهند آمد، رتبه شما در موتورهاي جستجو نيز بهبود خواهد يافت.

2- ارائه محتواي با ارزش :

يکي از بهترين روشهاي بازاريابي ( حتي بصورت سنتي آن) استفاده از تکنيک توصيه دوستان (Word of mouth) است. اگر شما در سايتتان به ارائه سرويسهاي رايگان بپردازيد، بازديدکنندگان شما، توصيه سايت شما را به دوستانشان خواهدن کرد. اينکار باعث افزايش کيلک بر روي سايت شما خواهد شد. بسياري از افراد سايت شما را براي سرويسي که ارائه کرده است در سايتهاي مختلف معرفي خواهدن کرد. خوب اين يعني کمک به افزايش رتبه سايتتان

3- نام دامنه مناسب :

تا حد امکان سعي کنيد از نام دامنه کوتاه استفاده نمائيد. بسياري از افراد در معرفي حضوري يک وب سايت ، نامهاي کوتاه‌تر را به سادگي معرفي مي‌کنند و شنوندگان هم آسانتر نامهاي کوتاه را به خاطر مي‌سپارند.

4- استفاده از تبليغات معمولي :

سعي کنيد نام سايت خودتان را بر روي پيراهن يا خودکار يا اجناس تبليغاتي ديگر منتشر کنيد. به اين ترتيب بازديدکنندگان زيادي را به سايت خود اضافه خواهيد نمود. اين توصيه شايد بطور مستقيم باعث افزايش يا نگهداري رتبه سايت شما نشود اما بطور غير مستقيم در معرفي سايت شما به موتورهاي جستجو موثر خواهد بود.

5- استفاده از محصولات با قابليت توزيع :

ارائه کتابهاي الکترونيکي يا مقالات مفيد يا حتي ارائه محصولات نرم‌افزاري رايگان در سايت شما ، کمک زيادي به افزايش بازديکنندگان و همچنين معرفي سايت شما در ديگر سايتها و در نتيجه افزايش رتبه شما خواهد داشت.

6- بررسي وضعيت لينکهاي سايت :

هميشه در معرفي سايتهاي ديگران در سايتتان مراقب باشيد. بسياري از اين نوع سايتها بعد از مدتي لينکشان را عوش مي‌کنند يا اينکه بدليل مشکلات فني درست کار نمي‌کنند. سعي کنيد مجموعه لينکهاي سايت خودتان را مرتب بررسي نمائيد و لينکها نادرست را حذف يا تصحيح نمائيد. تعداد بيشتر لينکهاي بدن استفاده در يک سايت باعث کاهش بيشر رتبه سايت در موتورهاي جستجو خواهد‌شد.

7- استفاده از کلمات کليدي :

هيچگاه از استفاده صحيح از کلمات کليد غافل نشويد. مرتب کلمات کليد سايت خود را بررسي کرده و در صورت نياز کلمات آنرا تصحيح نمائيد. به خاطر داشته باشيد که اين تغييرات بصورت افزايش باشد. تغيير يکباره کل کلمات کليد سايت مي‌تواند تاثير بسيار مخربي بر روي رتبه سايت شما در موتورهاي جستجو داشته‌باشد.

8- استفاده از سايتهاي با رتبه بالا:

نکته ديگر اينکه سعي کنيد از سايتهائي که رتبه بالائي دارند براي اضافه کردن لينک استفاده کنيد. فرستادن اخبار مربوط به سايت شما بهمراه لينک سايت به سايتهاي خبري با رتبه بالا، يا حتي ارائه مقالات سايتتان در سايتهاي با رتبه بالا مي‌تواند تاثير مناسبي در افزايش يا نکهداري رتبه سايت شماداشته باشد.

9- استفاده از گروههاي خبري:

فراموش نکنيد که همه مطالب گروههاي خبري در موتورهاي جستجو ثبت مي‌شوند. شرکت در مباحث اين گروهها کمک زيادي به معرفي سايت شما به موتورهاي جستجو خواهد کرد. در ضمن بخاطر داشته باشيد که اين مطالب براي مدتهاي زيادي در اين گروها باقي خواهند ماند.
10- وبلاگ نويسي : هنوز مطالبي که در وبلاگ سايتها نوشته مي‌شود از اهميت زيادي برخوردار هستند. علاوه بر اينکه اين مطالب مي‌تواند در ايجاد ارتباط بهتر با مشتري موثر باشد، تاثير مثبتي در افزايش رتبه سايت شما در موتورهاي جستجو خواهد داشت. سعي کنيد از اسامي مناسب براي وبلاگ سايت و همچنين شاخه‌اي که اين وبلاک درآن قرار دارد استفاده نمائيد.
منبع:http://www.bitasoft.ir
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image