جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


ADSL
-(1 Body) 
ADSL
Visitor 399
Category: دنياي فن آوري

ADSL چيست و چگونه كار مي‌كند؟

DSL يا Digital Subscriber Line (به معني خط اشتراك ديجيتال) يك شيوه مؤثر و در عين حال كم ‌هزينه جهت اتصال به اينترنت است كه از سرعت و كيفيت مطلوبي برخوردار است. انواع مختلفي از DSL موجود است كه امكان اتصال به اينترنت را با سرعتها و امكانات مختلفي به ‌وجود مي‌آورند. نوعي كه عموما براي مصارف خانگي از آن استفاده مي‌شود. Asymmetric-DSL يا ADSL يا DSL نامتقارن مي‌باشد، كه در بهترين شرايط، عملا امكان گرفتن اطلاعات با سر عتي معادل با 2Mbps و فرستادن اطلاعات با سرعتي حدود 256Kbps را مهيا مي‌سازد.

تجهيزات مورد نياز كاربر ADSL

به كمك يك Customer Premises Equipment) CPE) كه همان ADSL Modem مي‌باشد و يك خط تلفن فعال به راحتي مي‌توان ارتباط ADSL را برقرار كرد. شركت آريا رسانا تدبير مفتخر است جهت رفاه حال مشتركين محترم CPE را در طول مدت قرارداد بصورت اماني در اختيار مشتركين محترم قرار دهد.

مزاياي ADSL

- سرعت بسيار بالا : اين تكنولوژي قابليت انتقال داده را با سرعتي معادل 8Mbps براي فواصل كوتاه و 2Mbps براي فواصل زياد دارا مي‌باشد كه اين عدد حدودا 140 برابر بيشتر از سرويس Dial-up مي‌باشد.
- سرويس 24 ساعته : اين سرويس امكان استفاده از اينترنت را بصورت 24 ساعته، بدون زحمت شماره‌گيري و يا قطع و وصل شدن، ميسر مي‌سازد.
- امكان استفاده همزمان از اينترنت و تلفن : استفاده از سرويس ADSL امكان استفاده همزمان از شبكه اينترنت و تلفن ميسر مي‌باشد.
- عدم اشغالي خطوط تلفن.
- حدف هزينه تلفن در زمان استفاده از اينترنت.
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image