جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
چگونه يک شبکه بي سيم را راه اندازي کنيم.
-(0 Body) 
چگونه يک شبکه بي سيم را راه اندازي کنيم.
Visitor 331
Category: دنياي فن آوري
در اين خودآموز شما نحوه اتصال به شبکه بي سيم را با استفاده از ويندوز ويستا ياد خواهيد گرفت، همانطور که خواهيد ديد کار فوق العاده ساده اي است. ضمناً شما نبايد يک شخص کاملاً حرفه اي باشيد تا بتوانيد يک شبکه بي سيم را راه اندازي کنيد.
فقط مراحل زير را انجام دهيد :
مرحله اول به "Start Menu" -> "Control Panel" -> "Network and Internet" برويد :

حالا به قسمت "Network and Sharing Center" رفته و بعد گزينه "Connect to a network" را انتخاب کنبد. گزينه “Show All” را انتخاب کنيد و بعد دکمه “refresh” را کليک کرده. اگر Network connection فعالي پيدا کرديد، هر کدام را که مدنظرتان است انتخاب کنيد و دکمه “connect” را فشرده و فراموش نشود گزينه اي را انتخاب کنيد که در آن نوشته شده "Start this connection automatically". اگر اين گزينه را انتخاب کنيد، ويندوز ويستا هر بار که وارد ويندوز مي شويد به صورت خودکار به شبکه مورد نظر متصل مي شود.

در صورتيکه هيچ شبکه اي پيدا نشد، شما مي توانيد به صورت دستي (Manual) تنظيمات شبکه را وارد کنيد. مراحل آن به اين صورت است :
در پنجره “Connect to a network” روي “Set up a connection or network” کليک کنيد ( همانطور که در بالا مشاهده شده). گزينه “Manually connect to a wireless network” را انتخاب کرده و دکمه “next” را کليک کنيد.
اول نام شبکه را وارد کنيد “Network name”. در بعضي موارد نام شبکه همنام روتر (router) است. براي مثال نام روتر Linksys همانند نام شبکه Linksys است.
Security type و همچنين Encryption ي که براي شبکه استفاده مي کنيد را انتخاب کنيد. حالا Security key را تايپ کنيد و گزينه "Start this connection automatically" را انتخاب کنيد.

روي دکمه “next” و بعد از آن روي “connect to…” کليک کنيد و کار به اتمام مي رسد. شما با موفقيت به يک شبکه بي سيم متصل شده ايد.

معرفي سايت مرتبط با اين مقاله
Add Comments
Name:
Email:  
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image