جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
پيدا کردن يک Upload control
-(0 Body) 
پيدا کردن يک Upload control
Visitor 178
Category: دنياي فن آوري

مقدمه :

پيدا کردن يک Upload control، که بتواند با فايل هاي بزرگ کار کند و هچنين يک نوار پيشرفت (progress bar) را نشان دهد و هنوز بتواند در محيطهاي ميزبان نيمه ايمن کار کند کار بسيار دشواري است. مشکل اساسي با اين کنترلها اين است که محيط نيمه ايمن اجازه انعطاف پذيري را به ما نمي دهد واين کار ما را مشکل تر مي سازد. ولي اين بدين معني نيست که ما ديگر هيچ اميدي نداريم. يکي از مواردي که اين کنترلها سعي برغلبه آن دارند، زماني است که مقدار زيادي فايل بار گذاري شده و سرور خطاي سرريز حافظه داده است، ولي کلاس HttpPostedFile اين اجازه را به ما مي دهد تا به صورت پيش فرض، تمام درخواستها که شامل فرمها و فايلهاي بارگذاري شده هستند(و بيشتر از 256 KB هستند) را بجاي اينکه در حافظه سرور نگهداري کند در ديسک ذخيره کند. پس ما نبايد نگران اين مشکل باشيم. مورد ديگر با کمک نوار پيشرفت برطرف مي گردد، با وارد کردن API، fileReference، مربوط به فلش، به شما اجازه مي دهد، فايلي را که از طريق فلش بارگذاري شد ه و همچنين پيشرفت آن را، دنبال کنيد. FileReferenceList به کاربر اين اجازه را مي دهد که چندين فايل در آن واحد انتخاب کند.

استفاده از کد :

من بالاخره تصميم گرفتم تا اجزاء فلش اين مقاله را بهبود بخشم. من با استفاده از Flex آن را دوباره نويسي کردم، ضمناً سعي کردم از پيشنهاداتي که در تابلوي پيامها وجود داشت، به آن اضافه کنم. بعضي از ويژگي هاي جديد شامل موارد زير مي باشند : اضافه کردن فايل بدون پاک کردن فايل قبلي که اخيراً اضافه شده، حذف کردن فايلهاي منحصر بفرد، نوار پيشرفت هاي جداگانه و همچنين نوار پيشرفت کامل، لغو کردن و دوباره بارگذاري کردن باعث ادامه بارگذاري فايل نمي شود، قابليت اضافه و حذف فايل در زمان بارگذاري فايل ها.
کدها بوسيله Code behind نوشته شده اند و در نتيجه اصلاح کردن آن ساده تر است. علاوه بر اين، تنها کاري که بايد انجام دهيد تغييراتي است که به يک text editor اعمال مي کنيد و بعد مي توانيد آنرا با استفاده از Flex 2 SDK کامپايل کنيد (که مي توانيد آن را از سايت Adobe بصورت رايگان دانلود کنيد). همچنين مديريت خطا هم بهتر مي شود، با وجود آن ممکن است که نياز باشد کدهاي ديگري براي مديريت بهتر، به آن اضافه شود. تنها تغييري که به اين مقاله بايد داد، کامپوننت Update Flash است ، بقيه درست شبيه بهم کار مي کنند. من فايل قديمي fileUpload.swf و fileUpload.fla را در کد منبع گذاشتم، در صورتي که کسي به آن نياز داشته باشد. منبع براي فايل FlashFileUpload.swf در فايل فشرده FlashFileUpload_src.zip وجود دارد که شامل چهار فايل مي باشد:
• FlashFileUpload.mxml : برنامه اصلي GUI.
• components\ApplicationClass.as : برنامه اصلي code behind.
• components\FileUpload.as : کلاس FileUpload که براي بارگذاري فايلهاي متفاوت استفاده شده.
• components\FileUploadEvent.as :يک کلاس رويداد شخصي (custom event class)
• components\FileUploadProgressChangedEvent.as : يک کلاس رويداد شخصي
کدها خيلي پيچيده نيستند، و کامل در مورد آنها توضيح داده شده، کدها شامل :
• Default.aspx
• Default.aspx.cs
• Upload.cs
• Web.config



معرفي سايت مرتبط با اين مقاله
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image