جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
وب سرویس رایگان
گوشي پرخاطره 1100 نوكيا لباس هوشمند مي‌پوشد

گوشي پرخاطره 1100 نوكيا لباس هوشمند مي‌پوشد
Date:1393/12/16

نوكيا قرار است با نوسازي ساختار گوشي‌هاي خود، ورودي با رنگ و لعاب در اين عرصه را مجددا تجربه كند.

انفجار يكباره تكنولوژي در جوامع توسعه يافته و در حال توسعه زمينه اي براي رشد چشم‌گير گوشي‌هاي هوشمند در ملل مختلف شده و روزانه كاربران بسياري گوشي‌هاي قديمي را ترك كرده و خود را هوشمندي مي‌كنند.

اما همين روزها هم كم نيستند افرادي كه در كوچه بازار، اماكن عمومي و وسائل حمل و نقل شهري بويي از تكنولوژي نبرده و دوستان آنها با تيكه‌هايي به استقبال‌شان مي‌روند؛ اگر كمي دقت كرده باشيد اغلب كساني كه مي‌خواهند متلك پراكني كنند خطاب به افراد با گوشي‌هاي ساده مي‌گويند بالاخره اين 1100 يا 1110 را كه از مدل‌هاي قديمي نوكياست، كي مي‌فروشي؟

اين گوشي‌ها كه در برابر گوشي‌هاي هوشمند از آپشن خاصي برخوردار نيستند، روزي آرزوي تمام حداقل ما ايراني‌ها بود كه نمونه‌اي از آن را در جيب داشته باشيم.

اما هنوز هم فرصت براي خاطره بازان مهياست و نوكيا مي‌خواهد 1100 خود را هوشمند كند!

بخش گوشي‌هاي هوشمند نوكيا بعد از سير نزولي كه داشت در سال 2011 توسط مايكروسافت خريداري شد و علي‌رغم تمامي اعتراضات نسبت به اين موضوع، نوكيا در بخش موبايل پذيرفت كه تا سال 2016 گوشي هوشمند جديدي نسازد تا مايكروسافت به شكل انحصاري بر پشت لوميا براي تاخت در بازار رقابت بنشيند.

حال نوكيا عنوان كرده كه گوشي قديمي خود كه در سال 2003 ركورد پرفروش‌ترين را به دست آورده قرار است مجهز به سيستم عامل اندرويد كند.

اين گوشي قرار است با چهار هسته پردازشي به قدرت 1.3 گيگاهرتز و با رزولوشن 720 پيكسل روانه بازار شود.

رم 512 مگابايتي، حافظه 466 مگابايت و اندرويد 5.0 از جمله برخي ويژگي‌هاي اين گوشي خواهد بود.

نوكيا ظاهرا تصميم كندن از مايكروسافت و توسعه پلت‌فرم‌هاي خود بر پايه اندرويد را دارد كه اينگونه بر برند شكل گرفته خود در گذشته مانور مي‌دهد.

ايستنا


Rss Services Print  -(3 Body)  Visitor Count: 1764
Add Comments
Name:
Email:  
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image