جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
وب سرویس رایگان
بنا بر اعلام وبلاگ فناوري Android Police گوگل درايو به روز ميشود

بنا بر اعلام وبلاگ فناوري Android Police گوگل درايو به روز ميشود
Date:1393/12/23

منبع :‌ همكاران سيستم نسخه چاپي

Google Drive به زودي از ابزار Google Photos در دستگاه‌هاي اندرويدي پشتيباني مي‌كند. لازم به ذكر است Google Drive سرويس ذخيره‌ اطلاعات مبتني بر فضاي ابري محسوب مي‌شود و كه مي‌توان آن را مشابه Dropbox و حافظه آنلاين Box دانست.

شايعات جديد منتشر شده حاكي از آن است كه گوگل فعاليت در حوزه شبكه‌هاي اجتماعي را كنار مي‌گذارد و در عوض تمركز خود را به سيستم‌هاي ذخيره‌ساز اطلاعات مبتني بر فضاي پردازش ابري معطوف مي‌كند.

وبلاگ فناوري Android Police توضيح داد نشانه‌هايي يافته است كه بر اساس آن سرويس Google Drive به زودي از ابزار Google Photos در دستگاه‌هاي اندرويدي پشتيباني مي‌كند. لازم به ذكر است Google Drive سرويس ذخيره‌ اطلاعات مبتني بر فضاي ابري محسوب مي‌شود و كه مي‌توان آن را مشابه Dropbox و حافظه آنلاين Box دانست.

سرويس Drive به كاربران امكان مي‌دهد با استفاده از دستگاه‌هاي مختلف از جمله گوشي‌هاي هوشمند، رايانه‌هاي لوحي، رايانه‌هاي روميزي و لپ‌تاپ‌ها فايل‌هاي خود را روي وب ذخيره كنند. اين سرويس 15 گيگابايت ظرفيت رايگان در اختيار مشتركان خود مي‌گذارد، اما كاربران مي‌توانند با پرداخت هزينه‌هاي مربوطه، اين ظرفيت را افزايش دهند.

ارزان‌ترين به‌روزرساني براي افزايش ظرفيت سرويس Drive گوگل با پرداخت 1.99 در هر ماه براي دسترسي به 100 گيگابايت حافظه مجازي انجام مي‌شود.

بر اساس اين گزارش، به‌روزرساني جديد Google Drive براي دستگاه‌هاي اندرويدي ارتباط كاربران با ابزار Google Photos را نيز برقرار مي‌كند. اين سرويس سيستمي شبيه به خدمات تهيه نسخه پشتيبان از عكس‌ها و ويديوها در Google+ را در اختيار دارد.

------------

موارد موضوعي مرتبط

وبلاگ فناوري Android Police

گوگل درايو

Google Photos

Dropbox

آي‌تي ايران


Rss Services Print  -(3 Body)  Visitor Count: 1993
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image