جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
وب سرویس رایگان
3 برابر شدن سرعت اينترنت در آمريكا از سال 2011وقتي سرعت واقعي دانلود 60 مگابيت بر ثانيه است

3 برابر شدن سرعت اينترنت در آمريكا از سال 2011وقتي سرعت واقعي دانلود 60 مگابيت بر ثانيه است
ايتنا- متوسط سرعت اينترنت در آمريكا از سال 2011 سه برابر شده است.
Date:1394/10/18

به گزارش ايتنا از خبرآنلاين، با تشكر از سرويس‌هاي ويدئويي استريمينگ نظير نتفليكس، اپراتورهاي اينترنتي در آمريكا با سرعت بيشتري رقابت براي بالا بردن سرعت كاربران اينترنت خود را در دستور كار خود قرار داده‌اند.

از سوي ديگر حرص پهناي‌باند بيشتر و سرعت بالاتر، باعث راضي بودن كاربران آمريكايي شده و اداره FCC در گزارش جديد خود اعلام كرده كه متوسط سرعت اينترنت كاربران اين كشور در دوره 3 و نيم ساله بيش از 3 برابر شده است.

در اين گزارش {لينك} به‌صراحت آمده است كه تا سپتامبر 2014 متوسط سرعت كاربران به 31 مگابيت بر ثانيه رسيده كه در مقايسه با سرعت 10 مگابيت بر ثانيه در سال 2011 رشد سه برابري را نشان مي‌دهد.

«تام ويلر» رئيس هيئت‌مديره FCC مي‌گويد پيشرفت‌هاي سخت‌افزاري در امر شبكه‌هاي كامپيوتري در بالا رفتن سرعت اينترنت نقشي اساسي داشته است.

به عقيده وي سرعت بالاتر اينترنت، يعني ابداعات و اختراعات بيشتر و اختراعات بيشتر يعني بيزينس‌هاي جديد و چرخش موتورهاي اقتصاد و درنهايت همه اين عوامل باعث بالاتر رفتن سطح زندگي مردم كشور مي‌شود.

گفته مي‌شود 60 درصد از ترافيك اينترنت مربوط به ترافيك فايل‌هاي ويدئويي است كه اين رقم در سال 2019 به 80 درصد خواهد رسيد و همه‌چيز ويدئويي مي‌شود.

در بخش سرعت دانلود نيز Cablevision با سرعت 60 مگابيت بر ثانيه، ورايزون و Charter با سرعت 50 مگابيت بر ثانيه، Cox با سرعت 40 مگابيت بر ثانيه و Comcast نيز با سرعت دانلود 35 مگابيت بر ثانيه پرچم‌داران سرعت دانلود براي كاربران خود هستند.

در بخش مقايسه ميان ايالات مختلف آمريكا نيز بايد گفته شود نيوجرسي با 57 مگابيت بر ثانيه و آيداهو با 14 مگابيت بر ثانيه بيشترين و كمترين متوسط سرعت اينترنت رادارند.

با همه اين اوصاف امريكا در مقايسه با ساير كشورها همچنان رنك خوبي ندارد و مثلاً در سال 2013 رنگ 25 را داشته است و از كشورهايي مانند فرانسه، كانادا، آلمان و ژاپن عقب بوده و كمي جلوتر از برزيل و شيلي و مكزيك پيش مي‌رود.

انواع سرويس‌هاي اينترنتي تبليغ شده توسط كمپاني‌هاي امريكايي

تبليغ حداكثر سرعت ارائه شده اينترنت توسط كمپاني‌ها

سرعت واقعي دانلود (جدول زير)

ايتنا


Rss Services Print  -(3 Body)  Visitor Count: 2920
Add Comments
Name:
Email:  
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image