جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
وب سرویس رایگان
نحوه استفاده از نقشه گوگل به صورت آفلاين

نحوه استفاده از نقشه گوگل به صورت آفلاين
فناوري اطلاعات > ارتباطات - ايسنا نوشت: كاربران از طريق بخش ناحيه‌هاي آفلاين اپليكيشن گوگل‌پلي، مي‌توانند مكان‌هاي اطراف خود را حتي وقتي كه آفلاين هستند جستجو و مسير خود را پيدا كنند.
Date:1394/11/1

از دست دادن ارتباط اينترنتي هنگام نقل و انتقال مي‌تواند شما را نااميد كند، مخصوصا اگر به تلفن همراه خود براي پيدا كردن آدرس وابسته هستيد. اين قطع ارتباط اينترنتي مي‌تواند وقتي باشد كه در ايستگاه مترو و زير زمين هستيد، يا هنگام رانندگي به يك ناحيه روستايي دور سيگنال خود را از دست داده‌ايد. همه ما حداقل يك بار در چنين شرايطي بوده‌ايم.

ايده‌ي خوبي است كه براي چنين شرايطي چاره‌اي انديشيد و راه‌حل مناسب، دانلود كردن نقشه براي استفاده آفلاين در اپليكيشن نقشه گوگل (Google Maps) است. وقتي كه شما نقشه يك ناحيه را دانلود كنيد، حتي بدون اتصال به اينترنت قادر خواهيد بود مسير‌ها و نقاط مورد نظر خود را را دريافت كنيد.

نكته مهم ديگر اين است كه به خاطر داشته باشيد تاريخ انقضاي اين نقشه‌هاي دانلودشده سرانجام به پايان خواهد رسيد، زيرا گوگل بايد نقشه‌ها را به‌روز و از دقت آنها اطمينان حاصل كند. براي اينكه ببينيد چه ناحيه‌هايي را ذخيره كرده‌ايد و چه زماني منقضي مي‌شوند، اپليكيشن نقشه گوگل را باز كنيد و از قسمت منو، ناحيه‌هاي آفلاين (Offline areas) را انتخاب كرده و آنگاه مناطقي را كه به شما پيشنهاد شده است،‌ دانلود كنيد.

چطور مي‌توانيد نقشه آفلاين را دانلود كنيد؟

اپليكيشن نقشه گوگل را بر روي آيفون يا اندرويد خود اجرا كنيد. اطمينان حاصل كنيد كه به حساب گوگل خود وارد شده‌ايد. سپس شهري كه مي‌خواهيد دانلود كنيد را جستجو كنيد و روي نواري كه در پايين صفحه و با نام مكان مورد نظر شما وجود دارد و آن را جستجو كرده‌ايد، ضربه بزنيد و آنگاه قسمت دانلود را انتخاب كنيد.

پس از آن گوگل نقشه ناحيه‌ي مورد نظرتان را به شما نشان خواهد داد و از شما مي‌پرسد كه مي‌خواهيد نقشه را دانلود كنيد؟ و شما مي‌توانيد با انتخاب دوباره گزينه دانلود، دانلود را آغاز كنيد.

بايد توجه داشت دانلود ناحيه‌هاي آفلاين در برخي مناطق امكان‌پذير نيست كه ممكن است به دلايل محدوديت در قراردار، عدم پشتيباني از يك زبان، قالب آدرس و يا دلايل ديگر باشد.

5656

خبر آنلاين


Rss Services Print  -(8 Body)  Visitor Count: 4695
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image