جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
وب سرویس رایگان
استفاده گوگل از سيستم جديد هوش مصنوعي براي پاسخ به سوالات دشواربخش دانش و فناوري الف، 5 آبان 94

استفاده گوگل از سيستم جديد هوش مصنوعي براي پاسخ به سوالات دشواربخش دانش و فناوري الف، 5 آبان 94
Date:1394/8/5

اگر چه گوگل از الگوريتم پيچيده و پيشرفته اي براي پاسخ به سوالات كاربران استفاده مي كند، اما تقويت اين الگوريتم براي ارتقاي سرقت و دقت جستجوگر گوگل در دستور كار قرار گرفته است.

به گزارش فارس به نقل از تك اسپات، گوگل براي تعيين نتايج به نمايش درآمده و نحوه چينش آنها از روش هاي مختلف و متنوعي استفاده مي كند و حال قصد دارد فناوري هاي تازه تري را به منطور ارتقاي جستجوگر اين شركت به كار بگيرد.

گرگ كورادو يكي از دانشمندان ارشد گوگل اخيرا افشا كرده كه بخش قابل توجهي از جستجوهاي گوگل با استفاده از يك سيستم اطلاعاتي هوش مصنوعي جديد موسوم به RankBrain صورت مي گيرد.

وي توضيح داده كه 15 درصد از جستجوهاي روزانه در گوگل جديد هستند و قبلا صورت نگرفته اند. بسياري از اين جستجوها هم پيچيده بوده و يافتن جوابشان كار ساده اي نيست. لذا RankBrain به جاي تكيه بر روش هاي سنتي تفسير و درك پرسش ها به زبان نوشتاري سوال توجه مي كند و آن را ماهيتي رياضي مي بخشد تا درك آن براي ماشين ها ساده تر شود.

طراحي موور هوش مصنوعي RankBrain يك سال طول كشيده و پنج مهندس و از جمله Yonghui Wu و Thomas Strohmann به طور تمام وقت بر روي آن كار كرده اند. البته نتايج حاصل از استفاده از RankBrain هم بسيار مطلوب و فراتر از حد انتظار بوده است.

بررسي ها نشان مي دهد RankBrain در 80 درصد از موارد پاسخ هايي مناسب ارائه كرده است. گوگل فعلا از اين سيستم هوش مصنوعي براي يافتن پاسخ مناسب به 15 درصد سوالات جديد روزانه طرح شده از گوگل استفاده مي كند و اميدوار است از اين طريق بتواند برتري خود را بر رقبا حفظ كند.

الف


Rss Services Print  -(4 Body)  Visitor Count: 4367
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image