جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
وب سرویس رایگان
قدرت‌نمايي گوگل با تلفن‌هاي همراه و يوتيوب

قدرت‌نمايي گوگل با تلفن‌هاي همراه و يوتيوب
ايتنا- در گزارش‌هاي مالي شركت گوگل مشخص شده است كه بخش عمده‌اي از توفيق اين شركت در بازه زماني سه ماه گذشته به قسمت‌هاي تلفن همراه و شبكه پخش ويديويي يوتيوب اختصاص داشته است.
Date:1394/8/9

در گزارش‌هاي مالي شركت گوگل مشخص شده است كه بخش عمده‌اي از توفيق اين شركت در بازه زماني سه ماه گذشته به قسمت‌هاي تلفن همراه و شبكه پخش ويديويي يوتيوب اختصاص داشته است.

به گزارش ايتنا از رايورز به نقل از وب‌سايت خبري تحليلي engadget، گزارش‌هاي مالي شركت گوگل از سه ماه اخير كاري اين كمپاني منتشر شده است و اين گزارش‌ها نشان از اين دارند كه رشد سرسام‌آور اين غول فناوري هم چنان ادامه دارد ولي عامل اصلي اين رشد به دو عنصر تلفن‌هاي همراه هوشمند و يوتيوب بازمي‌گردد و ساير موارد در رده‌هاي بعدي جاي مي‌گيرند.

البته بخش عمده درآمد اين شركت تنها مربوط به يك محصول اين كمپاني نيست بلكه رقمي نزديك به 90 درصد از كل درآمد گوگل در سه ماه اخير از طريق تبليغات به‌دست‌آمده است. ساختار تبليغات گوگل را مي‌توان يكي از هوشمندانه‌ترين ساختارهاي تبليغاتي به‌حساب آورد زيرا بدون اينكه در مسير كاري كاربر قرار بگيرد مي‌تواند اطلاعات سفارش‌دهندگان را در معرض ديد كاربران قرار بدهد.

سوندار پياچي به‌عنوان مدير ارشد اجرايي جديد گوگل اعتقاد بسيار زيادي به آينده بازار تلفن‌هاي همراه دارد و به همين دليل نيز تمركز اين شركت بيش‌ازپيش به اين رده منعطف شده است. جالب است بدانيد كه آمار نشان از اين دارند كه بيش از نيمي از جست‌وجوهاي انجام شده در موتور جست‌وجوي گوگل در سال 2015 ميلادي از طريق دستگاه‌هاي همراه به انجام رسيده‌اند.

در گزارش كاري سه‌ماهه اخير همچنين به اين موضوع اشاره شده است كه بازار نرم‌افزاري گوگل پلي به ششمين محصول اين شركت تبديل‌شده است كه بيش از 1 ميليارد كاربر را به خود جذب نموده است. پيش‌ازاين تنها اندرويد، گوگل كروم، يوتيوب، گوگل مپ و موتور جستجوي اين شركت به اين تعداد كاربر دست پيدا كرده بودند.

به‌اين‌ترتيب به نظر مي‌رسد كه با توجه به راهكارهاي مدنظر مدير جديد اين شركت و با در نظر گرفتن قدرت يوتيوب و اندرويد، گوگل به‌شدت به فكر حفظ موقعيت فعلي در اين دو رده باشد. در همين راستا نيز ممكن است شاهد بهبود خدمات گوگل براي سيستم‌عامل‌هاي همراهي به غير از اندرويد باشيم.

ايتنا


Rss Services Print  -(8 Body)  Visitor Count: 7457
Add Comments
Name:
Email:  
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image