|
شركت ادوبي راهكار بازاريابي خود را وارد دنياي فناوريهاي پوشيدني و اينترنت اشيا ميكند
Date:1393/12/23
|
همكاران سيستم- شركت ادوبي قصد دارد راهكارهاي ابري خود در حوزه بازاريابي را از طريق كانالها و ابزارهاي مختلف در محيطهاي فيزيكي نيز گسترش دهد.
به گزارش وبسايت zdnet، شركت ادوبي (Adobe) قصد دارد راهكار ابري بازاريابي خود (Marketing Cloud) را از طريق فناوريهاي مختلفي مثل ابزارهاي پوشيدني و اينترنت اشيا وارد محيطهاي فيزيكي كند. اين شركت اعلام كرده است قصد دارد راهكارها و عمليات بازاريابي ديجيتال و فيزيكي خود را با هم ادغام كند تا بازاريابها بتوانند آنها را در قالب يك داشبورد مورد استفاده قرار دهند.
شركت ادوبي قصد دارد جزئيات كامل برنامه خود در اين باره را در كنفرانس بازاريابي ديجيتال خود اعلام كند. اما در حال به نظر ميرسد اين شركت قصد دارد با محصولاتي مثل Adobe Target و Analytics and Mobile Core Services راهكار ابري بازاريابي خود را وارد دنياي فناوريهاي پوشيدني و اينترنت اشيا كند. به عنوان مثال، محصول ادوبي تارگت قادر است محتواهاي مورد نياز عمليات بازاريابي را از كانالهاي مختلفي، از نمايشگرهاي مورد استفاده در پمپ بنزين گرفته تا ساعت هوشمند اپل جمع آوري كند. اين شركت همچنين قصد دارد ابزارهاي بيشتري براي طراحي اپليكيشنهاي همراه عرضه كند و فناوريها و محصولات خود در حوزه تبليغات و بازاريابي را نيز با هم تركيب كند تا هم زمينه خريد آنها را تسهيل كند و جنبه عملگرايانهتري به آنها ببخشد.
بر اساس اين گزارش، شركت ادوبي قصد دارد محصولات خود در حوزه بازاريابي را با راهكارهاي مديريت ارتباط با مشتري شركتهاي Salesforce، Oracle، SAP و غيره يكپارچه كند و تلاشهاي خود براي تجزيه و تحليل دادههاي مربوط به مشتريان را نيز توسعه دهد. شراكت با شركتهاي IBM و Accenture نيز از ديگر برنامههاي شركت ادوبي براي توسعه راهكار ابري خود در حوزه بازاريابي است.
گفتني است شركت ادوبي يكي از قدرتمندين عرضهكنندگان راهكارهاي بازاريابي در جهان است. اين شركت در سال 2014 بيش از 1.2 ميليارد دلار از محل عرضه راهكار Marketing Cloud خود درآمد داشته است.
همكاران سيستم
|
تگ ها:
|
-(5 Body)
Visitor Count:
1845
|
|