جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
وب سرویس رایگان
سخنگوي وزارت كشور: نرم افزار انتخابات الكترونيك در دو آزمايشگاه تست امنيت مي شود

سخنگوي وزارت كشور: نرم افزار انتخابات الكترونيك در دو آزمايشگاه تست امنيت مي شود
سمنان- ايرنا- سخنگوي وزارت كشور گفت : افزايش قابل توجه تعداد داوطلبان مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي نشانگر وجود شور و نشاط و افزايش اميد در مردم است.
Date:1394/10/18

خبرگزاري پانا+

به گزارش سرويس سياسي پانا، حسينعلي اميري شامگاه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در سمنان با بيان اين كه از نظر دولت افزايش تعداد متقاضيان نامزدي در انتخابات امري بسيار ميمون و مبارك است، افزود : آمار كمي ثبت نام شدگان اين دوره از انتخابات در تاريخ انقلاب اسلامي بي سابقه است.
وي اظهار كرد : بر اين اساس، 801 نفر براي مجلس خبرگان رهبري و 12 هزار و 123 نفر براي مجلس شوراي اسلامي نامزد شدند.
وي خاطرنشان كرد : اين افزايش آمار داوطلبان در انتخابات نشانگر افزايش ميل مردم به دخالت در سرنوشت سياسي و اجتماعي شان و رشد اميد در جامعه و احساس مسئوليت مردم نسبت به شرايط كشور است.
قائم مقام وزير كشور دليل افزايش روحيه مردم را به سامان رسيدن مذاكرات هسته اي و تفاهم برجام دانست و گفت: كار ثبت نام تمام شد و هيات هاي اجرايي مشغول بررسي احراز شرايط ثبت نام كنندگان هستند.
وي ادامه داد : خوشبختانه هيات نظارت مركزي و شوراي نگهبان و هيات هاي نظارت استان ها با حسن نيت در سال همدلي و همزباني همكاري خيلي خوبي را با وزارت كشور انجام مي دهند.
اميري گفت: هيات هاي اجرايي 10 روز فرصت دارند افرادي كه ثبت نام كردند را احراز شرايط كنند تا كار در مسير قانوني و بر اساس جدول زمانبندي و تقويم انتخابات ادامه پيدا كند.
وي ابراز اميدواري كرد : نشاطي كه در مرحله ثبت نام شاهد بوديم در مراحل بعدي انتخابات هم كماكان داشته باشد و مردم و تمامي جريان هاي سياسي و فكري داخل نظام با علاقه و نشاط در هفتم اسفند 94 يك حماسه ديگر خلق كنند.
سخنگوي وزارت كشور در خصوص روند برگزاري الكترونيك انتخابات نيز گفت: سخت افزار تائيد شده و نرم افزار در دو آزمايشگاه تست امنيت در حال بررسي است و بعد از اين كه امنيت نرم افزار از ناحيه اين دو آزمايشگاه تائيد شد به شوراي نگهبان ارائه مي شود.
اميري با بيان اين كه 207 حوزه اصلي و يك هزار و 633 نقطه براي اخذ راي در كشور پيش بيني شده است، گفت: به دليل اين كه هنوز تعداد صندوق هاي الكترونيكي مشخص نشده نمي توان اعلام دقيقي در مورد تعداد صندوق هاي دستي و الكترونيك داشت.
قائم مقام وزير كشور با اشاره به اين كه احتمال افزايش شعب اخذ راي وجود دارد، افزود : در اين دوره بنا بر اين است صندوق هاي سيار كمتري داشته باشيم و عمدتا صندوق ها ثابت باشند.

پانا


Rss Services Print  -(2 Body)  Visitor Count: 6945
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image